Monday, May 3, 2010

Shopping oh Shopping!

Readers dearie..(macam banyak sangat yang baca blog ni..perasan..ekeke),

Saya suka shopping. Siapa yang tak suka shopping? Kedai Speed99 pon best untuk shopping. Barang-barang dia lagi murah dari Tesco atau Giant. Kalau pergi Speed99 tak boleh Shopping "tingkap"..sebab..tak ada tingkap..eh??

Ok..ngarut dah ni. Sebenarnya, bulan April saya banyak shopping.. (Ampun Honey..Wawa shopping behind your back..eh kat depan2 sebenarnya tapi Honey aje tak nampak..ekeke). Kegemaran terkini, saya shopping online. Dari tudung sampai lah ke baju..segalanya online. mentang2 lah kedai2 sekarang sudah berada di hujung jari..maka makin ligat saya bershopping.

Dalam bershopping di alam maya ni..kena juga berhati2. Takut dah transfer duit..barangnya tak dapat. Eh..seriau U. Emh..bak kata pemilik2 kedai "shopping at your own risk". Tapi ye lar..bila kita berniaga ni kena lar jujur. Sebabnya, mereka ni boleh menipu di dunia..tapi ko jawablah kat akhirat nanti. Duit yang korang ambik tuh kira duit haram. Dah lah duit haram..korang buat pulak beli ikan ke chicken ke..or susu anak ke..kan dah jadik darah daging tuh..camne?

Eh..emo. Grr..grrr..so far saya belum lagiu menerima nasib macam tuh.

Ok..mari tengok apa yang saya beli dalam bulan May. Sorry no pictures...saya seorang pemalu!

Saya beli :

1. 2 helai dual color inner dari Colorscarf by Riqa.
2. 1 helai inner yang nampak sgt stylo bila pakai juga dari Colorscarf by Riqa.
3. 1 helai hijab syria. Ha..ok dari Riqa juga.
4. 1 helai abaya dari abaya-arab.blogspot.com
5. 2 helai abaya dari The Abaya Souq (sgt canteks ok)
6. 1 pasang kasut flat ballet kat kedai kasut scholl..ok yang ini bukan online.

Bulan May..nak berenti dulu lar dari shopping2 ni *statement dalam keadaan berat hati*

Pssstt..anak dara saya juge shopping. Nanti kita blogging lagi ek..letak gambar sekali.

No comments:

Post a Comment