Saturday, May 8, 2010

Sama macam Mommy!

Salam..

 

Tengah happy mood. Sila layari laman ini http://thecaramelizegoddess.blogspot.com/2010/05/prize-and-winner.html kalau mahu tahu lebih lanjut. Yeap..that’s me.! Sila jeles.

 

Tapi this entry saya tidak mahu bercerita pasal itu..nanti dulu..sebab saya mahu bercerita tentang Adrianna Khaleda Iznil. Boring? Asyik-asyik cerita pasal Ananna?? Habis? Tak kan nak cerita pasal Robert Pattinson kot? Tehehe..gatal lar tuh..Eh..saya dan Vempire hemsem ni share birthday date tau..ha..jeles lagi.

 

Ok..balik pasal Ananna. Sekarang ni Ananna sikit-sikit nak macam Mommy. Pakai baju..macam Mommy. Pakai tudung macam Mommy. Nak cantik macam Mommy (ye adik-adik..Mommy Ananna memang cantik..tehehe). Semuanya lah nak macam Mommy.

 

So..one day saya mahu beli roti kat kedai depan rumah. Macam biasa, sarung hijab instant (kali ni pakai hijab Hajaba stripes merah, purple tuh..ye Amrina..saya beli hijab ni sebab U), seluar panjang, T-shirt, cardigan biru dan berkasut crocs merah. Sudah tentu saya menyarung cermin mata (rabun..rabun). Tetiba Ananna mahu ikut. Dia juga berseluar panjang, T-shirt, cardigan purple, bertudung pink ada bunga kat atas dan berkasut crocs merah. Eh..ada lagi…………………………

 

Dia juga mahu bercermin mata. Alasan..mahu macam Mommy! Ok..seriously, saya gelak macam nak pengsan. Dah lah malam..Ananna ni sibuk pula bercermin mata hitam frame kuning lagi. Tak kisah mak cik – mak cik kat kedai tuh tegur dan kacau-kacau dia..Ananna dengan selamba maintain bergaya. Fesyen ok..fesyen.

 

Sorry..no pictures tapi saya ada gambar yang lain…Nah..tengok.

 

P010510_11.32 P010510_11.39 P010510_11.41 P010510_11.42 P010510_11.44 P010510_11.36 P010510_11.40 P010510_11.32_[01] P010510_11.43

Eh..sepatutnya saya kena blogging pasal Ananna punye shopping kan? Emh..nanti ye..(sebenarnya malas nak download gambar dari camera).

**13 May, saya cuti..mahu ke SPA**

No comments:

Post a Comment