Saturday, September 12, 2009

Bakal menantu Pak Iznil.

Syarat-syarat untuk kepada sesiapa yang teringin untuk menjadi menantu Pak Iznil mestilah wajib lulus dalam interview. Jika interview anda gagal jangan harap lah dapat jadi menantu kami. Jeling anak kami pun tidak di benarkan.

Antara syarat untuk menjadi menantu Pak Iznil..mesti berpengetahuan didalam ilmu dunia dan akhirat. Sembahyangnya kena cukup. Kena wajib hormat Daddy and Mommy. Dating-dating tidak di benarkan. Dating ituh menjurus kepada maksiat.

Kita tidak tahu apa akan jadi pada masa depan. ketika itu dunia kita bagaimana keadaannya. Adakah Islam masih lagi menjadi pegangan kuat. Jika Ya..Alhamdulillah. Masih ada harapan untuk kami bermenantukan yang terbaik. Jika tidak....alangkah malangnya umat Islam.

Kenapa kami kecoh? Ananna baru berusia 3 tahun dan 11 bulan. Tapi kami keterlaluan advancenya. Ha..mudah. Ananna nak tunggal kami adalah precious. Wang ringgit yang berjuta pun tidak ada nilainya jika di bandingkan dengan Ananna. Oleh itu, kami mahu memberikan yang terbaik..Hanya yang terbaik untuk yang terbaik. Ananna juga adalah sesatunya harta kami. Jika kami tiada lagi di dunia ini, dia lah sesatunya harapan untuk mendoakan kesejahteraan kami.

Sob..sob..mommy sedih. Eh..blog ini sepatutnya blog kelakar tetiba sudah menjadi blog sobsob pula.

2 comments:

  1. pak iznil..??? ingatkan pak aznil td..aka paknil..hehe..

    btw, i link u k ;)

    ReplyDelete
  2. Ni pon Pak Nil juga..tapi bukan Pak nil Tom tom bak tu le..ekeke.

    I link U 2..k.

    ReplyDelete