Wednesday, December 29, 2010

The raising sun–Linkin Park.

Salam,

 

Saya peminat Linkim Park. Dari 1st album hinggalah sekarang. Ada yang kata…”Alah..zaman dulu-dulu tu bolehlah..zaman hantuk kepala”.Tu lar korang…bukan peminat no1 LP, lepas tu buat statement tak betul.

 

LP pun berubah ikut umur. Muzik mereka sekarang lebih kepada experimental muzik. Siyes, saya tidak rasa rugi beli CD original dari LP. Hari-hari dengar  pun tak bosan.! Saya suka LP yang lama & bertambah cinta dengan LP yang baru!

 

Sekarang LP sedang buat tour dan harap sangat Malaysia akan masuk dalam tour schedule mereka. Saya pasti pergi!

 

LP for life!

 

3 comments:

  1. Wah...skin baru...klass...u go girl....u rock!!

    ReplyDelete
  2. i like them too!!!!!!! =D
    tapi, masa diorang dtg sini few years ago, Armi pergi sengsorang, dia kata takut i pengsan dia x larat nak angkat. Ciss!!!!!!
    I nak ikut you pergi kali ni boleh x?
    :)

    ReplyDelete
  3. Hana : Aku mmg rock dari dulu...ekeke.
    Nuurill : Eh..jom..jom..jom. Suka sgt.

    ReplyDelete