Thursday, December 16, 2010

Cerita DREAMS, casting GAP & saya merapu!

Salam...


Wah.wah..sudah 4 hari tidak on9. Rindu..huhuhu. Ok mari kita salahkan Ananna. Sebab sekarang dia sudah pandai pakai laptop. So, kami berebut. Of cos, dia menang.

Tak aci..Ananna guna muka comel bagi hati mommy melting.Uh..ramai juga yang masuk contest GAP. Sorry, Ananna terrlepas gi casting..ok..ok..sebenarnya Mommy sudah lupa. Ok..ok..sebenarnya lagi...I was there kat OU Ahad lepas. But...saya gi jengok GAP orang dewasa. Sibuk nak shopping untuk diri sendiri. Huhuhu. Opss..jengok aje..tak beli pon.
Nanti kalau sampai lagi giliran saya pakai laptop...saya akan vote lar anak-anak you all. (sila fahami situasi saya yang berebut laptop dan kat opis tak boleh bukak FB). Harap bersabar ye tunggu undian dari saya.
Owh...waktu sudah sampai untuk saya serahkan laptop....Sebelum itu...
Saya mahu membuat satu pengumuman penting..sila baca dengan nada serius..tak pon baca seperti ala-ala pembaca berita tv3.

Honda Malaysia yang baru sahaja melancarkan kereta Hybrid terbaru iaitu Honda Insight sudah mencatatkan tempahan sebanyak 500 unit dalam masa 10 hari selepas hari pelancaran.Tempahan sebanyak 500 unit itu merupakan tempahan terbanyak untuk kereta Hybrid. Honda berjanji akan menyegerakan serahan kereta kepada pelanggan dalam tempoh sebulan pada February tahun hadapan.
Honda kini menguasai 40% pasaran kereta Hybrid.!

Jadi?? Anda bila lagi?? Do you have a HONDA? 98K aje OTR. Murah...! Jadikan DREAMS anda menjadi reality. The power of DREAMS.!

Pssssttt...kena consider dengan kuat kereta Hybrid ni...MINYAK asyik naik aje. Tak reti2 nak turun2.


4 comments:

  1. La.. u jat OU ke darling hari Ahad tu? kalau i tau, i ingatkan u tawww. Leh jumpa Ananna sekali =D

    Babe, memang berbaloi-baloi eh kereta Hybrid ni? What about performance compared to nonhybrid? I adela jenguk-jenguk jugak. hihi. Mana tau satu hari nanti i Ngap kan. U doa-doakan k. :)

    ReplyDelete
  2. ko memang semangat Honda la..aku kagum!!!!

    ReplyDelete
  3. wawa, belikan adik Honda Insight sebijik~~~~

    ReplyDelete
  4. Nuurill : Aah. Tak teringat langsung. Tu lar U..ekeke. I doa2kan U ngap lar Insight Hybrid tu. Gi lar drive test..tapi dlm feb kot baru ada kat showroom. Sabar ek. Tapi for sure mmg berbaloi-baloi...ekeke.

    Hana : Aku selamanya HONDA...hahaha. Pssst..ckp mcm ni dapat A tak...ekeke.

    Adik : PENGSAN!

    ReplyDelete