Tuesday, October 19, 2010

Saya majuk dalam baldi.

Saalam,

 

My name is Adrianna Khaleda Iznil. Mari tengok apa jadi bila Daddy marah saya…

 

Ni muka Daddy tengah marah saya..sobsobsob..

Saya sedih.

Dah kena marah mestilah kena majuk (merajuk)..betol tak?

 

  DSC04166 

 

So saya majuk!

Majuk sambil baca buku dalam baldi.

DSC04162

Eh! Mommy amik gambar saya. Ok lar..senyum…ngeeeee!

DSC04163

*

*

*

*

Saya majuk tak lama. Daddy pujuk balik. Yeeeeeaaah..saya happy.

Tapi Daddy janganlah marah saya lagi…

Nah…geerrraaammm ni…

DSC04168

 

P/S : Mommy bila nak ajak Nanna shopping beli sluar ni??

3 comments:

  1. Ananna, kalau mommy meramuk cemana?
    hihihi..
    nanti bisik kat Aunty k. :p

    Kalau mommy marah. Ananna masuk dalm baldi jugakke? hehehe

    ReplyDelete
  2. Hi Aunty..alah..nnti kalau kita bisik2 mommy tak kasik Ananna tido ketiak mommy..ha..macammana?

    Kalau Mommy marah, Nanna peluk cium mommy mintak ampun. Klasik kan?

    ReplyDelete