Thursday, August 6, 2009

Meroyan shopping!

Isnin

Rizal : Wei ko tau tak Khamis ni ada JJ sales kat Bukit Raja. Ko pegi tak?

Saya terus melompat dan angguk kepala banyak kali.

Selasa

Saya : Aku nak pinjam ko nyer JJ card. Aku nak cuti Khamis nih. Nak gila2 shopping!

Rabu

Rizal : Nah amik.

Saya melompat2 happy.! Capai kad cuti dan terus buat muka comel kat boss.

Boss : Ni pesal nak cuti nih?

Saya : JJ card Sale boss. Very important! Hidup dan mati nih.

Boss : Ha...??

Saya : Ala sign je lar.

Saya sengih.

Boss : Nah..ish..ish!

Saya lompat-lompat girang..

Khamis

6:15 : mandi

6:30 : solat subuh

6:35 : intai cikgu sebelah. Ok..ko menang today. (selalunya we all berlumba2 keluar pagi..ekeke)

6:40 : sapu bedak Mac + lipstick nude color. Sarung T-shirt Honda, bawak beg hijau honda dan bag merah hitam honda, sarung tudung segera, simpan mask dlm bag, purse wajib ada & antar Ananna gi School.

7:05 : Shell. Isi minyak da..

7:45 : Parking JJ. Lepak dalam keta. Sambung baca buku Sophie K sambil minum susu and makan energy bar. Yeap I need energy for shopping.

9:00 : Shopping.

12:30 : keluar dari JJ. Baru perasan...eh..sibuk je shopping baju Ananna, baju untuk Abah n Abah in law, something for mom and mom in law...untuk diri sendiri??? takda..serius takda! Dusysummmm...tipu..tipu..! Saya beli diamond ring for myself. Ekeke. Akhirnya..after meroyan for two weeks berjaya juga mengkonfidentkan diri untuk beli. Yeay..Kalau agak2 rasa tension kat opis, saya akan tgk diamond ring nih...baru tenang..Huh! ye lar tu!

Ok..penat. I kena declare myself..POKAI! Adeih!

2 comments:

  1. Mmg bessssttt! Bila tension je pandang cincin..tension je pandang cincin..sejuk je rasa hati! ekekeke.

    ReplyDelete