Thursday, April 23, 2009

Update - Metrojaya Sale.

Ramai orang jadik crazy dengan Warehouse Metrojaya Sale. Saya antara orang yang tergolong dalam kelompok ini lah. Menggigil tubuh badan bila dengar Warehouse Metrojaya Sale ni.

Tetapi.......

Warehouse sale itu jatuh pada hari waktu bekerja ..(ceh macam nak umum hari raya). So...plan kena baikkk punya. Tension tau!

So? Apa kah barang belian saya?

1. T-Shirt jenama Renoma color biru - 2pcs
2. Seluar legging color biru gak jenama Poney - 1pc.
3. 2 keping jambu batu.

Di sebabkan tension punya pasal..balik rumah terus "Honey..jom gi Seksyen 7. Dah lama tak beli tudung". Huh..alasan. padahal ada banyak tudung..but wait...tudung yang kat rumah tu dah lama ar dan ada yang tak match dengan baju. Solution nya...seksyen 7 lah babe.

Barang belian saya?

1. 1 tudung hitam belah depan.
2. 1 anak tudung jenis serkup dan tutup hingga ke arah tengkuk.
3. Selendang hitam.

Why hitam? Senang nak match dengan kasut merah saya oke.

Emh..rasa macam esok nak pergi sana lagi lar..nak rembat lagi satu tudung belah depan. *kira duit dalam purse* Emh...tak beli pun tapi dapat cuci mata pun dah puas hati.

Oh..lepas ni nak cari Fatihah..nak belajar cara-cara lilit tudung selendang. Tengok dia buat macam kemas jerk...tapi tak tau lah kalau saya pulak buat. Ntah apa jadik nanti..

Ok...apa lagi..alamak..lupa lagi nak upload gambar hasil dari camera DSLR saya tu...nanti lah yer.

* Masa tengah sibuk gila amik gambar kena tegur dengan abang2 polis. Mengurat...ingat gue ini anak dara lagi...wah...! Terpaksa tunjuk..ahem..ahemm..Honey saya ada kat belakang tu lah abang polis...ekeke.*

No comments:

Post a Comment