Sunday, April 12, 2009

Snap..snap..

1. Ketika saya berusia 15 tahun, saya bercita-cita untuk menjadi journalist photographer.

2. Ketika lepas SPM saya menghantar borang ke Uitm dengan jurusan photoraphy adalah pilihan pertama.

3. Minat ini terpaksa di pendam kerana kekurangan dari segi kewangan. (kami bukan datang dari keluarga senang).

4. Ketika mula bekerja, kamera adalah salah satu barang wajib beli.

5. Kamera digital pertama di beli kira-kira 5 tahun yang lepas.

6. Kamera itu hilang ketika bercuti di Langkawi dan kami membeli model yang sama seminggu selepas itu.

7. Model tanpa gaji..Ananna, Orange dan Honey.

8. Saya gemar mengambil gamabr potrait dan candid.

9. Semalam tanpa rancangan budget yang teliti, kami membeli Dig Cam SLR punya review bagus.

10. Saya keluar dari kedai dengan muka puas hati.

11. .....



1 comment: