Tuesday, April 21, 2009

Kenapa saya tidak minat Exora.

Kenapa? Nak tahu? Dah tengok Exora ke tak? Emh..nampak cheap kan? Interiornyer nampak oh..so cheap. So sesapa yang banyak duit dan tak kisah dengan quality, kehebatan enjin dan penjimatan minyak..go ahead..booking lah 1st Malaysia MPV itu.

Saya tidak boleh terima betul dengan interior kereta ni..exterior depan ok but the lampu belakang looks ugly. Pagi tadi saya bernasib malang. Sprint hiway macam biasa pagi-pagi mesti jam. Tahu kereta apa di depan saya?? Apa lagi...Exora la kaler putih..Adoi setiap kali tekan brek nampak lah lampu-lampu belakang yang ugly itu..Rosak mood pagi. Saya terus migraine.

Rakyat Malaysia..jangan terasa sedih dengan Exora..jangan risau. Kalau anda rasa Exora tidak memenuhi citarasa anda apa kata kita tunggu sekejapppp je lagi kedatangan MPV terbaru Perodua. I tell you..interior nampak laaaggggiiii cun. Oh..org kata ada DNA Toyota ni kena lah cun..eh..ye ke DNA toyota je cun..Hellloooo..DNA Honda is much much much better tau...ekeke..*saya perempuan bias*

Ha..gi check kat www.paultan.org..ada tajuk Perodua MPV (D46T) Interior Exibited at MSAM...Dan ada mentioned kat situ nama si penyumbang gambar..ha..kalau nak tahu..jeng..jeng..jeng..Si penyumbang itu is my Honey..yeap..my Honey.!

So? macam mana? Cun or not?

*Exora is soo very the girlish..bayangkan lelaki perut buncit bawak Exora...eeee...tak sesuai ok*

1 comment:

  1. Wah...terus climax ye..ekeke. Akak ttp setia dgn Honda..w/pon berangan kalau ada duit nak rembat Audi..hehehe.

    ReplyDelete