Wednesday, March 25, 2009

Kadangkala...

Oh..kenapa tiada tajuk.?? Banyak lah sebabnya...


Kadangkala saya bosan berblogging. Kadangkala saya gila berblogging. Kadangkala sedang gila, idea pula hilang. Ini yang membuatkan malam tidak tidur..mandi tidak basah..makan tidak kenyang!. Kadangkala sedang sibuk menggila di pejabat, idea pula datang mencurah-curah. Kadangkala, talian internet pula seperti haram jadah membantutkan projek blogging. Kadangkala sedang sibuk menaip entri tetiba pulak Orange dan Ananna buat perangai baekkk punya cantik.



Kadangkala...saya impikan saya tidak perlu susah payah blogging. Apa sahaja terlintas di kepala terus saja publish di blogspot. Tetapi gimana ya..kalau saya sedang memikirkan...emh..emh..emh..18sx..ekeke.

Kadangkala saya terfikir...ada ke orang nak baca blog saya ni?? Wah..malu ah! Eh! Mestilah ada...tetapi siapa??

Anda lah siapa lagi....

"I like your support"

No comments:

Post a Comment