Tuesday, January 17, 2012

Room 507.

Salam...

Tajuk posting ni macam cerita horror aje kan??

Oklah...gini ceritanya....

Sejak saya bersalin tempoh hari, DEMC sudah menjadi rumah kedua kepada kami. Pantang saya pon macam tak pantang dah. Mana taknya...saya berpantang, En Honey pulak sakit. Sakitnya asyik datang dan datang...tak pergi-pergi. Kalau En Honey sakit, saya tak boleh sakit. Sakit-sakit pon kena kuat juga.

3 kali doktor cuba untuk tahan wad tetapi 3 kali juga gagal sebab katil penuh. Akhirnya, 6 Jan 2011 berjaya juga di tahan..(hahaha). Huh...kelibut juga masa tu. Dengan anak baby...dengan Ananna nak balik sekolah lagi.....

Apa sakit Honey?? Slip disc, kidney problem & Gout. Sekarang Honey masih dalam treatment dan masih berulang lagi ke hospital. Bebudak kerja kat hospital tu pon dah kenal kami. Siap kereta kami pon dia cam. Orang yang hantar makanan ke bilik Honey pon kenal....boley??






Ha....ini budak sangat happy duduk hospital. Mamam Daddy dia pon dia yang makan. Hospital macam playground dia pulak.!

Ryssa pulak.....................setiap kali sampai spital dia mesti bobok. Sampai rumah aje, dia start praktis vokal.Masa ni kat rumah memang tak tido lar...bila Ryssa tido kat spital, Mommy curi peluang tidur juga...sejam dua sehari cukuplah...huhuhuhu..sedih!





 Owh..itu kami! Tetiba hati jadi sebak........lagi seminggu lebih aje saya akan bekerja. Saya rindu anak-anak!

Ini lah dia orang sakit itu......konon serius sgt.

Ni pulak...orang sakit sangat cute. Gambar ni Ananna yang ambil!.

Mommy berdoa semoga Honey cepat-cepat sembuh dan tak sakit-sakit lagi.

P/S : Saya mahu jadi proud surirumahtangga.! 

2 comments:

  1. ohhhhh dear... u memang supermom.... hope ur hubby cepat sembuh ye...

    nak puji 2 mende lagi, anana makin cantik, muke dah sebijik sama ngn muke u.. and ryssaaaaa sgt tembam rase mcm nak gigit dia.. boleh tak?

    ReplyDelete
  2. Adoi...darling...dah tak larat nak carry tittle super tu...huhuhu..

    Dapat anak dara cantik ni susah..ekeke. Ryssa tu tembam sbb susu botol pon minum...susu Mommy pon hisap...tu yg skrg dokong dia lenguh semacam...huhuhu.

    Thank u beb for the doa...Amin..Amin..amin..

    ReplyDelete