Saturday, September 3, 2011

EDISI RAYA : Raya di Dusun Tua - 2011

Salam Syawal,

Saya pernah posting pasal raya di Dusun Tua...

Ni rumah pusaka. Rumah ni dululah saya di besarkan. Kalau saya mimpi, selalu balik rumah ni...sobsobsob.

Tapi rumah ni pun berubah ikut zaman. Apabila Arwah Datuk meninggal, rumah ni diserahkan pada Arwah Mak Cik dan sekarang sepupu (anak pada makcik) saya menjaga rumah ini.

Disebabkan rumah ini punya sentimental value pada saya...jadi wajiblah ziarah..ye tak?

Ok..let's tengok gambar. Owh..semua gambar adalah ehsan dari ADIK & edited by me.


Ini mak saya.  Kat tangga ni dulu-dulu saya, Arwah Nenek & Arwah Atuk suka lepak-lepak....sejuk woh..tangga ni. Saya suka main nyorok-nyorok kat bawah tangga tu. Bila raya kat tangga ni jugak saya main bunga api...tehehe.

Cucu Nenek datang buat aksi Power Rangers!...

"Nenek nak Papaya!"

Yeah...dah dapat Papaya. Nanna beri arahan suruh kupas betik sbb "Nanna laparlah". Fuh...Diva hoccay.!

PEACE..NO WAR!

Ahem...itu saya, perempuan mengandung! Sudah 6 bulan dan saya tembam!

That's us! My princess and me. The 2 DIVA. Ananna tengah makan maruku kecik. Sedap!.

Daddy?? Bersama orang-orang lelaki mengadap cerita Panglima Badul kat dapur. Esok, kami akan beraya di Kajang...yeay!

No comments:

Post a Comment