Saturday, April 9, 2011

Appreciation Day.

 

Salam..

 

Peristiwa dua minggu lepas…tehehe..macam dah basi tak story ni?

 

Ape-ape pon, masa ni saya migraine. Tetapi sudah berjanji mahu menghadirkan diri…gagah juga lah.

 

Masing-masing Hondarian segak ber t-shirt seragam bersama family. Banyak jugak lah program. Ada games. Ada konsert. Meriah. Ingatkan nak up kan skill mengambil gambar. Tapi hampeh. Sebabnya migraine menyebabkan tangan saya shaking.

 

Owh…macam biasa…saya pergi berdua sahaja dengan Ananna. Enjoy je lah tengok gambar yang hasil tidak seberapa dan tidak shaking…huhuhu.

 

Ananna3ananna4

Ananna melopong tengok Raja Azura.

ananna5ananna6ananna7

Ananna sedang ber “sand art”.

DSC07887

DSC07923

Nope..nope…dedua pon bukan hasil Ananna. Ananna buang hasil seni yang dia buat. Dengan alasan “TAK CANTIK”. Sungguh perfectionist anak dara ni tau. Gambar rama-rama itu adalah hasil dari anak perempuan kepada Sit Hadjar dan Ultraman hensem itu pula hasil dari Mat Kuntum…ahem..bukan budak ye…tapi BUDAK BESAR.

DSC07891DSC07892

Games yang Ananna nak try…tapi tak boleh lagi sebab belum cukup umur.

DSC07893

Ananna menahan sabar untuk di lukis.

DSC07907

Her turn…

Ananna2

Tada….

DSC07924

Jom balik!

 

I..ni kalau tak drama tak sah lah kan. Nak balik pon boleh sesat. Ntah masuk kampung KL mana ntah. Tetiba jumpa Bukit Jalil……aish.

 

Walaupon saya migrain hari itu tetapi saya terasa sangat di hargai.

 

Thank you Honda.

No comments:

Post a Comment