Sunday, July 25, 2010

Maaf!

Salam..

Maaf saya terpaksa biarkan blog ni bersawang buat sementara waktu. Alah....kejap aje. Bukan apa..sekarang ni saya busy kat office tu. bertambah pula demam selsema dan batuk-batuk saya masih tidak elok-elok lagi..Bila dah selsema ni kepala otak pun dah macam beku lah.

Tapi..saya sempat shopping..oooppps!

Ye..maafkan saya. Saya busy..dan saya tidak sihat tetapi saya paling suka shopping..tehehe.

Apa saya beli??

2 helai seluar Palazo dari Munawwarah. Sehelai abaya dari Hurul Ain..(serious babe...cun!) dan sehelai baju kurung jenis English cotton color pink  untuk Cik Adrianna Khaleda. Walaupun Mommy dan Daddy minat habis dengan satu baju color biru...tapi apa nak kata..anak dara saya sudah besar panjang. Sudah pandai memilih...huhuhu.

Nak tgk?? Eh tak boleh...gambar hanya available masa raya nanti...tehehe.

Ok..gtg.

Sudah batuk-batuk lagi.

Selamat malam..and sweet dream ya!

2 comments:

  1. Babe, kedai Abaya dengan Munawwarah tu dekat-dekat x?
    I pernah pegi Munawwarah tapi 6 tahun lepas. hahah! :)

    ReplyDelete
  2. Yg kat Tmn Tun tuh dekat2..tapi kat situ yg byk byk jual Jalabiya colorful. Kedai Abaya kat Kota Damansara tu baru jual black abaya.

    6 tahun lepas I tak kenal lagi munawarrah tu babe..ekeke.

    ReplyDelete