Saturday, July 31, 2010

Eh..ye ter? Alamak…

Sila klik sini. Fuh…

Saya pernah terbaca somewhere…-tapi tak hingat. Sebab utama  kononnya soya dan corn di war war kan makanan sihat kerana USA ada lah pengeluar utamanya.

Jadi..jom kita makan ikut makanan sunnah? Jom…jom..

*

*

*

*

Sekarang ini saya amalkan susu kambing jenama Hiraq. Saya turut juga mengamalkan Hiraq karmila kurma herbal essence dan Ananna pula saya beri dia Hiraq Wildan. Alhamdulillah, berkat dari pemakananan berasaskan sunnah ini, gastrik saya sudah jarang-jarang menyerang. Bila gastrik jarang-jarang, bermakna sakit kepala juga sudah hampir tiada.

Alhamdulillah.

Mahu tahu lebih lanjut, sila layari http://www.hiraq.net/

1 comment:

  1. Nampak sgt Reel lagi tua dari Akak..tak hingat pon pasal Zaitun ni...ekekeke.

    ReplyDelete