Sunday, December 20, 2009

Wknd hebat bersama Ananna.

Salam Hijrah..

Aktivit hebat kami :

*Honey bekerja wknd..jadi cuma saya dan Ananna saje*

1. Pergi dentist. Saya yang sakit tetapi Ananna duduk di tepi saya sambil flying kisses. Soalan biasa di tanya " sakit te mommy?".

2. Kami ke Setia Alam. Makan Pizza dan lepak selama 2 jam. Saya sempat menghabiskan beberapa chapter buku dan Ananna puas main dekat playground KFC.

3. Ananna demand nak buku. Seperti biasa kedai buku kegemaran kami ialah di Amcorp Mall, bookxcess. Ananna membeli 3 buah buku, satu set alat tulis dan pensil warna. Perjalanan pulang, Ananna tidur dalam timbunan buku-buku. Kali ini saya tidak shopping buku. Ada 5 buah buku yang tidak habis di baca ok. Sabar..sabar.

4. Kami menonton DVD 2012. Fuh..Ananna menjerit-jerit sambil menyorokkan kepala ke dalam selimut.

5. Ananna sambung tgk Mickey Mouse.

Tidur dalam keadaan puas hati.

Oh..sehari sebelum itu, kami (termasuk Honey), sempat lepak di J.co Donut..best..best.

Hari ini pula, perancangannya makan nasik lemak, tengok DVD, sidai kain sebab semalam dah hujan..banyak kain tak kering, gosok baju satu baldi besar..aih..rasa tak larat malam karang hantar dobi, hari ini mau senam robik aje dan lepak..lepak..lepak.

Uargh....esok sudah kerja. Tak suka. Tak semangat.

2 comments: