Friday, November 27, 2009

Wawa yang malas!!

Dear blog,

Mintak maaf. Saya sgt malas menulis skrg.

Mintak maaf. Saya mengabaikan kamu blog.

Janji..tidak lagi...ok..janji...janji sepenuh hati.

Sebagai permulaan..saya akan bercerita tentang shopping buku, update scarflicious, cuti2 masuk bilik..(ekeke) & concert Ananna.

Skrg, saya belum Asar lagi. Nanti sambung ok..eh..lupa? Cerita Miza & BF baru..perlukah bercerita?? PErluuuuu! wakaka. Sbb Miza tak tgk blog saya..hahahaha. So boleh ngumpat!

Ok..chow dulu.

2 comments:

  1. phuahahaha........ I'm waiting for your story regarding Kak Ija's BF. Duhhhh..... nak ngumpat pasal benda yang sama in my blog later.. wakaka... later la. Not now. Malas la ^^;;

    ReplyDelete
  2. wakaka..ngumpat sket2 cukup lar...tapi esok Wawa akan calling2 dia.

    ReplyDelete