Friday, November 6, 2009

Rojak oh Rojak!

Serius busy! Serius tak sempat nak tengok-tengok blog. Hari-hari penat giler. Dah macam nak giler. Nasib tak giler.

Sekarang..saat ini..rasa nak terbang. Terbang jauh dari tempat ini yang amat menyesakkan. Saya mahu merehatkan minda dan body. Lebih-lebih lagi semenjak membuka kedai e-butik ni...lagilah penat....!

Tapi tak pe. Penat macammana pun hati saya puas. Untung jangan tanya lah...belum lagi. Saya bukan business juta-juta..

Ok..esok kami akan bertolak ke Damai Laut, Swiss Garden. Saya akan bercuti sehingga hari selasa...yeeehaaaa!

Oh..apa kena mengena tajuk di atas dengan isi cerita.? Rojak mamak memang sangat yummy kan? Nyummmmm....

1 comment:

  1. scarflicious ler tuh..ekeke..rojak mamak mmg sedap kan? Kat Gua Musang tuh ada tak? ekeke.

    ReplyDelete