Tuesday, February 24, 2009

Saya yang super busy.

Serious..saya penat.

Jumaat ini kami akan ada training di Awana Genting selama 3 hari. Hari yang pertama saya adalah MC the majlis dan saya sendiri akan jadi trainer. Eh..1st time tau jadi trainer. Macam sangat tidak berkeyakinan sahaja.

Slides presentation untuk training 99% hampir siap. Slides background untuk MC baru hanya 10% siap. Lagu selingan baru ada 50%. Skrip?? 0%.

Aduh..saya cuma punya 2 hari sahaja untuk berperang dengan segala. Ini yang kata "The Raising Spirit" dan saya tidak akan mengalah.

Oh..hari pertama nanti our big boss Mr CEO akan turut serta. Saya sangat gelabah sekarang..uhukk..uhuk..

Doakan saya tidak "blank" ya jumaat ini..

**Tajuk training saya.."Honda Philosophy..Our Fundamental Beliefs"**

No comments:

Post a Comment