Monday, June 27, 2011

Saya sedang gila itu dan ini.!

Saya gila dengan bau J.Lo Glow. Sampai masuk dalam mimpi. Adakah ini namanya mengidam??? ekeke. Sekarang bukan setakat saya saja yang berGLOW, anak dara pon sama. Lebih dasyat nak tidur pon kami berdua masih sempat gak berbau J.Lo Glow ni.


Saya juga suka kena make up tapi tak suka make up sendiri...sebab rasa tak cantik. Kalau Puan Hajar make up muka yang dah nampak kelabu asap pon terus glowing. Eh...jap...ada gambar muka saya tengah glowing ni tapi....eh mana da. Nanti lar. Tak pon korang tengok muka saya secara live....nak? Owh...saya gila pixy 2 way cake powder. Nampak smooth aje muka ni. Murah pon murah ye tak? JIMAT. 




Owh..I love maxi dress...............tapi baru beli 2 helai aje....huhuhu. Sesapa kat luar jual maxi dress cantik-cantik sila hubungi saya dengan SEGERA!

Ceramel Machiato from Starbucks....................so...........emh....................! Masa tengah menulis emak saya dengan sengajanya call dan kata "Wawa......mak kat starbuck Setia Alam!". Oh tuhan.....!





lagi???

Saya nak gi tempat ni bulan depan..............

Cherating, Holiday Villa - The Garden Villa room.

Nak jagung bakar juga!



ahhhhhhhhhh!


Semua gambar di atas adlah ihsan dari Pakcik Google. Thank you.


3 comments:

  1. Ohhh.... tadi perut kenyang dok sumbat Vanilla latte~♥

    ReplyDelete
  2. mak ooii.. dasatnyer ko ngidam.. penin pale pak nil.. hehe

    ReplyDelete
  3. Aww Pergi Cherating!! That's where the first time u tegur i cakap nampak i kat sana kan? hik hik.. teringat puler :)

    ReplyDelete