Thursday, May 19, 2011

Heritage Hotel : Cameron Highland.

 

Hola,

13 May – birthday saya tapi kami tak buat apa-apa celebration pon sebab ada appointment dengan doctor untuk check baby dalam perut…..Ni kita cerita kemudian ek….

 

14 May, tepat 11:00am kami bertolak ke Cameron Highland. Eeee..dah lama tak pergi cameron ni…adalah agaknya 10 years kot. Masa mula-mula pergi dulu, Ananna tak ada lagi. Ni kira 1st trip Ananna lah ni….huhuhu…sedih pulak rasa. Kami hanya buat short trip sahaja memandangkan condition saya yang masih tidak berapa nak ok ni.

 

Ananna memang super excited dengan trip kali ni. Sampai sanggup bersengkang mata sepanjang perjalanan sebab tidak mahu terlepas. !

 

Trip kali ini kami memilih untuk mencuba jalan Simpang Pulai. Uih…mentang-mentang jalan cantik…ramai juga yang tidak mahu menjaga tatasusila ketika memandu. Ish..ish…kalau kata kemalangan itu ko sorang aje yang terkena ok lah…jangan terkena juga kami yang innocent ni!.

 

Perkara pertama yang kami lakukan ketika menjejak cameron ialah mencari Heritage hotel. Gambar tidak banyak….sebab kami sampai dalam keadaan hujan lebat dan Seeeeeeeejjjuuuuuukkkkk!. Makan tengahari pon main pakai room service aje.

 

DSC08220

Selamat datang ke Cameron Highland!

DSC08221

DSC08222

View dari balkoni hotel.

DSC08223

Juga view dari balkoni hotel….our room.

 

Review tentang Heritage….oklah hotel ni. Tak ada lah teruk sangat dan tak ada lah WOW sangat. Kami yang tidur cuma semalam ni, kira puas hati lah.

Ok..sambung lagi ….tehehehe…dah macam trademark pula ye…cerita bersambung-sambung.

1 comment: