Tuesday, March 22, 2011

Italy -The Colosseum- ep 7 kot….

 

Ya..ya..ya..sekarang cerita hindustan pon tak ble kalahkan cerita Italy saya. Korang semua…bersabar lah ye.

Ok…sekarang kami berada di Colosseum. Korang kalau nak tau sejarah colosseum ni, rajin-rajin lah meng google ek.

Untuk saya pulak, Colosseum mengingatkan saya filem Gladiator…grrrrr. Kat sini jugak batery camera saya KO…Oh… kecewanya rasa hati..tu yang rasa nak hantuk2 kepala kat dinding colosseum tu…!

 

SONY DSCSONY DSCDSC_0247

DSC_0232SONY DSC

SONY DSCSONY DSC

Kat luar ni ramai orang Bangla yang mejual souvenir. Actually bersepah orang Bangla and amazingnya dia orang ni tau pulak we all datang dari Malaysia. Siap boleh cakap melayu lagi….! Lepas tu, ada lah lelaki yang pakai baju ala ala Gladiator and awas…kalau tak ada duit jangan nak mengada dekat dan ambil gambar. Gladiator ni pandai mintak duit ye…..

 

SONY DSC SONY DSC

SONY DSC

DIVA SURI……

SONY DSC

Ismail Bukari dengan secara sedaya upaya posing sehemsem mumgkin..ekeke. Actually kan, kat dinding ni ramai orang posing kat sini..including me.

DSC_0287

Ni namanya…….posing hantuk kepala sebab frust batery camera dah habis…huhuhu!

SONY DSC

SONY DSC

DSC_0295

Ni lar adegan….ko amik gambar aku. Aku amik gambar ko……

SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSC

SONY DSCSONY DSCSONY DSC

 

Ok…habis sudah cerita The Colosseum. Jumpa lagi di Spanish Steps.

 

DSC_0306

Babai……….Gud nite.

 

xoxo

Wawa.

No comments:

Post a Comment