Thursday, November 25, 2010

Big bad wolf!

 

Wolf..wolf..

Aha…ramai sudah blogging pasal sale terbest dalam tahun ini kan? Saya aje terlambat..huhuhu.

Ok..mari tengok buku yang saya beli k.?

 

DSC06116DSC06117DSC06118

DSC06115

Yang kat atas tu semua buku-buku Ananna. Ada lagi tapi dia simpan dalam bag. Tak bagi amik gambar.

Kat bawah ni pula..ahem..ahem..buku ai…ekeke.

 

DSC06111DSC06112DSC06113DSC06114

Sebenarnya, kami (Ananna & Me) berdua pergi di hari pertama lagi.Jadi, punyalah ramai orang. Beli tu pun tak sempat nak pilih-pilih. Main ambil aje. Mujur pergi dengan Ananna aje sebab Ananna ni dalam bab shopping ni sekepala dengan Mommy dia..hahaha. Kalau Honey ada..alamatnya, tengok sambil meleleh air liur aje lah. Mana taknya, kami terpaksa beratur selama 2 jam semata untuk membayar. Mujurlah anak dara kesayangan saya itu ok aje. Tidak meragam. Lebih-lebih pon praktis menari dan menyanyi untuk konsert sekolah.

Ha…

Ada lagi…

Tada..

 

DSC06022

Buku-buku yang saya beli tapi sedang tunggu giliran untuk di baca. Semua buku-buku ini saya beli di bookXcess. Saya suka & jimat.!

DSC06023

Ini pula buku yang saya sedang baca.

Ok..kita sambung lagi.

Selamat malam!

5 comments:

  1. Wah...happy reading....aku beli gak..tak baca-baca lagi...

    ReplyDelete
  2. gimme five! hahah anana ngn mommy dedua ulat buku... bagus!

    kite.... rajin beli, bace nye berzaman... kecuali sophieeeee ;)

    ReplyDelete
  3. I macam tertarik dengan buku yg tajuknya "does my head look big in this" tu. Nanti u dah baca review tau! :)

    ReplyDelete
  4. Adik : mmg byk..huhuhu.
    Hana : Aku pon..ikut turn..ekeke.
    Zura : Give u 5..hehehe. Erk ulat buku ke..jap..jap..maybe sbb shopping tu best..so bila beli buku tu kira shopping jugak kan?kan?kan? ekeke.
    Nuurill : Review? Tak pandai lah..Nak pinjam tak? Pehtu you tolong reviewkan utk I...ekeke.

    ReplyDelete