Thursday, September 23, 2010

Ko tak ade hati perut ke Hanim???

Saalam,

 

Tajuk macam kasar. Apa pendapat anda dengan statement ini :

 

Sila baca http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Sayatetapsayangdia_/Article untuk membaca artikel penuh.

Puan Hanim (eh..ko Puan ke?), ada hati perut ke tidak.?? Ko sedar ke tak apa dia dah buat pada anak perempuan ko??

Ini kata hakim :

“Perbuatan menutup pintu teksi sehingga terkena kepala mangsa, memijak perut dengan but bola dan menyepak kanak-kanak itu tidak dapat diterima sebagai tidak berniat,”

 

Rasa-rasa perempuan ini pun patut di hukum juga kan? Sebab dia lebih sayangkan BF yang telah membunuh anaknya dari anaknya sendiri.

 

Kalau lah anak dara saya yang kena (minta di jauhkan), dah lama lelaki ini saya hempuk kepala dia, pijak perut..bukan pijak..lompat-lompat atas perut dia sambil pakai kasut but bola dan sepak-sepak.

 

Tak cukup tapak tangan saya lempang tak cukup tapak kaki saya sepak!

4 comments:

  1. adik tambah hempuk paler dia ngan kerusi. Call John Cena suh dia wat STFU.

    ReplyDelete
  2. Kalau k. zura dah penat pijak dia, meh saya tolong pijak kan pulak.. okeh?

    ReplyDelete
  3. mmg betul..bole plak syg Bf dari anak sendiri..giler..

    ReplyDelete
  4. Adik..jom kita panggil semua sedara mara John Cena belasah dia cukup-cukup.

    Jue..Jom..jom..jom kita pijak dia sampai terburai isi perut..wah ganaszz.

    Roziah..tu lar tak paham kan?

    ReplyDelete